LOL Look at these "e-sports pros" bluepilled ricecels

gigacel123

gigacel123

NEET
Dec 3, 2020
1,211
i1516852386053279.jpeg

maxresdefault-1024x576.jpg

LOL


They inspired an entire generation of bluepilled ricecels to sink hours into this garbage. Especially shit like League of Legends.

All of them virtue signalling, simping and orbiting for some e-thot. That's what their status and jestmaxxing on steroids gets them. Just delusional bluepilledcels playing e-sports like a serious business while noodlewhores enforce Hitler-tier eugenics all over the world. Then they betabux for a used up E-thot. :feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL:.
 
K

Kaz

-
Nov 29, 2020
3,742
They are millionaires...

Even the lowest pros make 100k/year.
 
Haruhi Suzumiya

Haruhi Suzumiya

I am a cute cat, you are not :3
Jan 26, 2021
9,882
They are millionaires...

Even the lowest pros make 100k/year.
ngl even being top 500 is tempting with what they earn
 
  • +1
Reactions: Kaz
K

Kaz

-
Nov 29, 2020
3,742
Looks ain't shit compared to money. Just look at this Hagrid looking motherfucker who looks like a definition of WEEB. He even has his pure bred waifu.
LoL ImaqtpieLisha 1 768x1024

LoL player and streamer Imaqtpie is happily married to gamer Lisha Wei.
The two got married last year, with Imaqtpie making headlines as he wore a t-shirt and shorts to the formal ceremony.​
 
incelkingkong

incelkingkong

subhuman freak
Nov 28, 2020
6,052
Looks ain't shit compared to money. Just look at this Hagrid looking motherfucker who looks like a definition of WEEB. He even has his pure bred waifu.
View attachment 6239
LoL player and streamer Imaqtpie is happily married to gamer Lisha Wei.
The two got married last year, with Imaqtpie making headlines as he wore a t-shirt and shorts to the formal ceremony.​
he got divorcecucked already bro LOL
 
Haruhi Suzumiya

Haruhi Suzumiya

I am a cute cat, you are not :3
Jan 26, 2021
9,882
Looks ain't shit compared to money. Just look at this Hagrid looking motherfucker who looks like a definition of WEEB. He even has his pure bred waifu.
View attachment 6239
LoL player and streamer Imaqtpie is happily married to gamer Lisha Wei.
The two got married last year, with Imaqtpie making headlines as he wore a t-shirt and shorts to the formal ceremony.​
waifu, kek :feelslol::feelslol::feelslol: looks more like an escort he is paying
 
gigacel123

gigacel123

NEET
Dec 3, 2020
1,211
They are millionaires...

Even the lowest pros make 100k/year.
I know, but their relationships are just turbobetabuxxing

Not to mention the countless ricecels who take up streaming and e-sports where all they do is orbit and donate to e-thots.
 
  • +1
Reactions: Kaz
K

Kaz

-
Nov 29, 2020
3,742
I know, but their relationships are just turbobetabuxxing
You are right. Then again, I believe if you wanna keep them they all cost money.
There are cases where Chad lives for free in a foid's apartment but to keep her happy she needs either kids or marriage. Both of those are gonna make Chad pay.
 
incelkingkong

incelkingkong

subhuman freak
Nov 28, 2020
6,052
You are right. Then again, I believe if you wanna keep them they all cost money.
There are cases where Chad lives for free in a foid's apartment but to keep her happy she needs either kids or marriage. Both of those are gonna make Chad pay.
it all depends on the foid compared to chad ratio. if the chad is 1-2 PSL above foid she will wage and slave just to keep him or anytning. if they're both same PSL, then yea, he gotta bux or statusmaxx
 
Neetgod

Neetgod

NEET
Dec 18, 2020
15,379
i1516852386053279.jpeg

maxresdefault-1024x576.jpg

View attachment 6236

They inspired an entire generation of bluepilled ricecels to sink hours into this garbage. Especially shit like League of Legends.

All of them virtue signalling, simping and orbiting for some e-thot. That's what their status and jestmaxxing on steroids gets them. Just delusional bluepilledcels playing e-sports like a serious business while noodlewhores enforce Hitler-tier eugenics all over the world. Then they betabux for a used up E-thot. :feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL::feelsLUL:.
They still mog me😭😭😭😭
 
Activity
So far there's no one here
Top