NEET phantom troupe

  • Thread starter Looksmax Refugee
  • Start date
Looksmax Refugee

Looksmax Refugee

-
Feb 28, 2021
21,194
@Atila is Chrollo. Both are are all black wearing dark triad prettyboys.
1720051180704


I'm Uvogin based on us both being swarthy hairy oggers
1720051230026


@Saito is Feitan. Even though he's 5'2, he still has bull energy.

1720051295237


@LetsGetOut is hisoka. Let's just say he spends ample time on the playground.
1720051352704


@Haruhi Suzumiya is machi. Based on them both being females with an unhinged side.
1720051431312


@PointOfNoReturn is Nobunaga. Both are long haired warriors.
1720051651738


@Fabio is Shalnark. Based off both being tech saavy, light eyed. high trust.
1720051778317
 
Riddler

Riddler

NEET
Oct 18, 2023
4,898
Hisoka is @IGiveUp bro lol gay pedo groomer

Kalluto is @Riddler . Crossdresing pseudo tranny but still considers himself male
Yeah it was either kalluto or alluka. But alluka is legit an mtf or some shit so kalluto is more based for being a david bowiemaxxer

Ngl I'd want to be kurapika most because he's feminine but high IQ, sigma, level headed and cool

On the topic of dress I probably own the most hxh clothes here I have a gon and Killua shirts, kurapika chains

Snapchat 1254432732
Snapchat 295594605
 
Saito

Saito

NEET
Sep 19, 2021
5,743
Yeah it was either kalluto or alluka. But alluka is legit an mtf or some shit so kalluto is more based for being a david bowiemaxxer

Ngl I'd want to be kurapika most because he's feminine but high IQ, sigma, level headed and cool

On the topic of dress I probably own the most hxh clothes here I have a gon and Killua shirts, kurapika chains

View attachment 153024View attachment 153025
Mirin the dreadlocks I want them
 
rekamaður

rekamaður

That’s life
Apr 12, 2023
2,243
Yeah it was either kalluto or alluka. But alluka is legit an mtf or some shit so kalluto is more based for being a david bowiemaxxer

Ngl I'd want to be kurapika most because he's feminine but high IQ, sigma, level headed and cool

On the topic of dress I probably own the most hxh clothes here I have a gon and Killua shirts, kurapika chains

View attachment 153024View attachment 153025
I feel like I’d be kurapika. Maybe pariston or tserriednich over him though.
Mirin how they’re all blondes

Kurapika could fit you in a way I guess. I see him as being more distant tbh.
 
Activity
So far there's no one here
Top