Discussion We need to collectivly stop incel rhertoric from entering this forum

Moondust

Moondust

NEET
Nov 8, 2023
6,442
t. Directs any discussion to interracial porn addiction and has no creative pursuits
How do you know i dont have any creative pursuits 🤔. And no i dont direct "any" discussion to interracial porn lol. You're trying to deflect now
 
Lain

Lain

NEET
Jul 19, 2021
3,971
Were these obese men bear framed and tall?
They were mostly ethnics although a few were white, short and with recessed chins overwhelmingly. If you believe lookism, they should have no chance. Most were NEETs too so no paypigging.
 
Moondust

Moondust

NEET
Nov 8, 2023
6,442
They were mostly ethnics although a few were white, short and with recessed chins overwhelmingly. If you believe lookism, they should have no chance. Most were NEETs too so no paypigging.
This seems too good to be true. They might have had big frames or the girls were cucking them or the girls were mtf trans 🤔
 
Lain

Lain

NEET
Jul 19, 2021
3,971
This seems too good to be true. They might have had big frames or the girls were cucking them or the girls were mtf trans 🤔
Well, like I said, they all got 4chan girls. They're not like normal girls, these women might be 5/10+ but mentally they're usually fucked. Women that are BPD, schizophrenic, anhedonic, hyper anxious, etc they're easier to date and have lower standards. It's why I always recommend people to try posting on /soc/ if they have no luck elsewhere, there's always a very mentally ill woman that'd jump at the next victi- I mean person to date :feelsok:
 
Moondust

Moondust

NEET
Nov 8, 2023
6,442
Well, like I said, they all got 4chan girls. They're not like normal girls, these women might be 5/10+ but mentally they're usually fucked. Women that are BPD, schizophrenic, anhedonic, hyper anxious, etc they're easier to date and have lower standards. It's why I always recommend people to try posting on /soc/ if they have no luck elsewhere, there's always a very mentally ill woman that'd jump at the next victi- I mean person to date :feelsok:
My fucked up hapa waifu i made a thread about posted her nudes on there before. Then soon after tried comitting suicide 💀

So ive been on there quite a bit but its flooded with femboy shit and mens asses. I see a lot of dating threads and assume the "girls" are either trolls or mtf. And even then like a quarter of the posts at most claim to be female. Maybe i shud go back on there tho lol.
 
Moondust

Moondust

NEET
Nov 8, 2023
6,442
@Lain

Dude ok literally within a minute of browsing im already wanting to quit. This guy is like 3 points better looking than me. He is a pretty boy esque cute type. And even he was ghosted lmao. If hes having trouble ill have 4x more trouble

 
Lain

Lain

NEET
Jul 19, 2021
3,971
My fucked up hapa waifu i made a thread about posted her nudes on there before. Then soon after tried comitting suicide 💀

So ive been on there quite a bit but its flooded with femboy shit and mens asses. I see a lot of dating threads and assume the "girls" are either trolls or mtf. And even then like a quarter of the posts at most claim to be female. Maybe i shud go back on there tho lol.
I've only ever dated girls from 4chan and the same with the people I know, males post more on /soc/ but I don't think the ratio of male:female is that skewed in terms of userbase. If a woman posted her tag, she'd get 50+ adds, instead most women lurk in the shadows and add. None of the women I've dated had 4chan posts.
 
Lain

Lain

NEET
Jul 19, 2021
3,971
@Lain

Dude ok literally within a minute of browsing im already wanting to quit. This guy is like 3 points better looking than me. He is a pretty boy esque cute type. And even he was ghosted lmao. If hes having trouble ill have 4x more trouble

Attentionfagging strat, it's not a bad one. I doubt he's having trouble, he's probably talking to a woman right now because of this thread. Try discord and dating threads.
 
Moondust

Moondust

NEET
Nov 8, 2023
6,442

"Ugly" thread. Actually for once a lot of guys id say are low mtn to high ltn. Basically 4/10 on normie scale. But not sure how much of it is just my opinion or bad styling

Its interesting how much of attractiveness is just having an averaged out face which makes you look normal and trustworthy. Chris evans is a great example of this. He looks giganormal. Even if a guy isnt attractive traditionally having that averaged out look will go a long way. Ed Sheeran is constantly made fun of for his looks but he looks normal high trust anglo at least, which imo makes him 6+ by default
 
Activity
So far there's no one here

Similar threads

OMAX-__-Xx
Replies
6
Views
176
gilu997
gilu997
Pirate
Replies
9
Views
184
NekoRightsActivist
NekoRightsActivist
frightfulcel
Replies
5
Views
299
micropenis29
micropenis29
frightfulcel
Replies
1
Views
342
PlutoThePlanetCel
PlutoThePlanetCel
frightfulcel
Replies
18
Views
363
Moondust
Moondust
Top